Не намирам подобна тема и за това, поставям въпроса си тук.От доста време ми прави впечатление, че сутрин под колата в областта под масления филтър, се образува едно маслено петно, с диаметър около 30-40мм.Понеже, двигателното масло не спадаше драстично,даже се чудех дали въобще е двигателно масло тъй като за 10000 км не доливах или нищо, или пък доливах най много до 200-300 грама, за целия период от смяна до смяна,за това и не предприемах нищо.Но при последната смяна на масло сложих Ajip 5W40 Sint evolution и като че ли маслото "рукна"-долу горе 1 капка за секунда.Проверихме дали масления филтър не се е развил и се оказа че има малко развиване но след като го завихме проблема си остана.Налях добавка на "Valvoline" за гумените уплътнения, за да ги регенерира, но като че ли за сега все още няма ефект.Молбата ми е, ако няkoй все пак е имал подобен теч, и го е отстранил, нека да сподели za да си оправя и аз проблема, че ми изтече хубавото масло.Колата е 2,4 JTD 12/98 год.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло
Collapse
X
-
Аз имах същия проблем - оказа се точно филтъра, от страх да не го ПРЕзавият, че после да не може да се отвие, така го завиват, че един път за една нощ ми изтекоха около 300 грама, няма да казвам къде ми сменяха маслото, за да не стане кофти реклама (Плевен е малък град), друга причина е ако картера ти е сменян и не е лепен качествено - винаги ще сълзи, трета причина е пробката на картера - аз на моята и навивам тефлонови конци (по-голяма е и е прецакала резбата на картера, не много, но достатъчно) и не тече, лепен картер - е, ти си познаваш колата но и тва е вариант, симерина, а също така, не рядко тече и от турбо-системата.
И аз не доливам, от смяна до смяна (8500-9000 км) разликата е около 200-300 грама (забелязах, че след смяна на входящия и изходящия маркуч на турбото, сякаш намаля с 150-200 грама), но все пак отдолу си е леко омаслено.sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++
-
Точно на конзолата на филтъра са вързани маркучите за охлаждане на маслото - дифтунките на щуцерите колега бяха при мен - нови дифтунки и гаааааазAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
най -често срещаните течове оттам са : разбива се масления филтър от вибрациите на дизела -теч на гарнитуратана маслената помпа.кофти история..
и гореописаните ...по рядко срещани проблеми.
успех на борещите се -е ако некапе алфа ли ще е това ??75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеТочно на конзолата на филтъра са вързани маркучите за охлаждане на маслото - дифтунките на щуцерите колега бяха при мен - нови дифтунки и гаааааазAlfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Comment
-
Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщениеПреди 2-3 вечери открих същия теч.Но незнам защо си мисля че там маркучите влизат на конус.Или по нагоре има дифтунки.Теча все още не е отстранен....AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
За сега,след около 100км пробег се наблюдава намаляване на количеството изтекло масло.Понеже в описанието пише че трябва да се минат около 500-600 км и в пред вид че количеството се върна до предишни стойности ще изчакам и ще видя дали ще има пълен ефект.Не знам успокоителя на прословутата ни верига дали не е каучуков но като че ли за сега и там забелязвам някакво затихване.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеПроблема се оказа в гуменото уплътнение на колектора с маркучите, върху които стои масления филтър.То просто беше опечено и реанимацията не му помогна,решението беше радикално-подмяна с друго.Теч на масло вече няма.
когато я взех не течеше грам. Първата смяна истана като леика.
Сменях фитъра 3 пъти и едно и също. Лошото е че този проблем прогресира и не е добре. Губи доста масло.
споделете малко повече опит, дайте съвети, и снимки ако може.
Comment
-
Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщениез съм със същия проблем.
когато я взех не течеше грам. Първата смяна истана като леика.
Сменях фитъра 3 пъти и едно и също. Лошото е че този проблем прогресира и не е добре. Губи доста масло.
споделете малко повече опит, дайте съвети, и снимки ако може.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеПравилно е да се казва диХтунга.Думата, както повечето технически термини е с немски произход и означава уплътнение.
Comment
Comment